10 Mart 2014 Pazartesi

Zeytinyağlı Otlar

Salata yapmak üzere aldığım 1 bağ kuzukulağı ve 1 bağ tereyi baktım ki salata yapamayacağım, değerlendireyim de yazık olmasın diye düşünürken aklıma zeytinyağlı yapmak geldi. Zeytinyağlı Ege otları vs. derlerdi hep. Benim otlarımın nesi eksikti... Olsundu, oldu :)

Bu yemekte öyle belirgin ölçüler yok, 1 bağ kuzukulağı, 1 bağ tereyi iri iri kopardım elimle. 1 soğanı, yarım ay şeklinde doğradım, 5-6 diş sarmısakla birlikte zeytinyağında kavurdum. Biraz toz kırmızı biber, biraz kimyon, biraz tuz...
Yeşillikleri ekleyip, kavurmaya başladım. Zaten hemen söndüler malum. Baktım çok az oldu, aklıma dondurucudaki ıspanak kökleri geldi. Hemen onları da attım tencereye, biraz da onları kavurdum, sıcak suyunu ekledim. Bitti gitti :) 

Ortaya gerçekten nefis birşey çıktı. Sarmısaklı yoğurtla sildik süpürdük. Murat tam 2 tabak yedi. Oh yarasın. :)  

Afiyet olsunnnn :)

0 yorum :

Yorum Gönder